Rumeysa17 yani açıkcası bebek çok iriydi boyuda 51 cm di ama çok rahattım kendimden emindim çünkü her süreçi normal atlattım fazla sancı çektim bebeğin iri olması nedeniyle ama değdi diyebilirim suni sancı bişey vermediler sancım başladığı gün durmadan ufak ufak gezdim sıcak duş aldım 7,8 cme kadar açılmam oldu 14saatte sonra çatala aldılar ama inan iş ıkınmada vajinada acı falan hissetmiyorsunuz bile o an bebek iri olmasına rağmen o kadar rahat çıktı ki dikiş oldu alttan ama o kadarıda olucak artık sana tavsiyem hergün yarım saat yürüyüş yap hareket halinde ol çokta düşünme nasıl olucak nasıl biticek yapabilicekmiyim bırak akışına düşünme o an geldiğinde allahın izniyle hepsi yoluna giricek zaten tehlikeli bi durum söz konusu olmadığı sürece son ana kadar dayan normal doğum kadar miss bişey yok