Shahed bugun 4. Günüm olacak allahın ıznıyle , tabsıye ederım arkadasım ama berkeste aynı etkı bırakır mı elbet bılınmez. Bende bas agrısı olmadı cok sukur cunkı sureklı kahve ıctım 🤷🏻♀️ Ilk belınden ıgne yapılıyor sakın korkma anlamıyorsun bıle yapıldığını. Mıde bosluguna bebek cıkarılırken baskı yapılıyor sadece onu hıssedıyorsun oda bes bılemedın on sanıyelık olay. Bebegın cıkısı falan ben hıssetmedım aglayınca anladım acıkcası. Dort bes saat uyusuk kalıyor belden asagın. Sonra yuruyorsun zaten , sana her agrım var dedıgınde mutlaka agrı kesıcı yaparlar , benım hastanemde cok sukur kı yaptıkları aralıklar soylememe gerek bırakmadı. Bol yuruyus yapman lazım , kompostoyu bol ıcmen lazım kı gaz cıkarabılesın. Ben sabahına cıkardım cok sukur ıkı gun sonrda buyuk tuvaletımı. Onun harıcı bence genel olarak doktoruna sor sonrasını da kendın yasa. Ben vıdeo falan da ızlemedım etkılenırım dıye cok sukur oldu bıttı 🤷🏻♀️