Sayalcan Kızlar hamilelik öncesinde de kabızlık sorunu yaşayan biriydim sıklıkla. Kuru kayısı bile banamısın demezdi. 28+6 haftalık hamileyim ve yaklaşık 3 aydır Vitamin ve kan ilaç kullanıyorum. Decavit ve gynoferon. Bu ilaçlar da kabızlık yapıyor. Ben idrar enfeksiyonum olduğu için yaban mersini iyi geliyor diye okudum burada. Ve gerçekten kabızlık sorunuma çözüm oldu. Sizlere de tavsiye etmek istedim. Her gün bir avuç yedim. 4 gündür düzenli tüketiyorum ve hiç sorunsuz düzenli 3 gündür lavaboya gidebiliyorum. Önceden 3 veya 4 günde bir giderdim. Umarım sizde iyi gelir. Deneyenler yorum yaparsa sevinirim. Umarım sadece bana özel bir çözüm olmaz. Gerçekten sıkıntılı bir durum bu kabızlık hele ki hamilelikte 😉🤰
online_mom Sayalcan yaa 🥰 yaban mersini çok severım normaldede hamılelıge zararı yoksa bende denerım çok sağolun 🥰❣️
Sayalcan online_mom ben abartmadan bir avuç tüketiyorum. İnternet araştırdım çok yararlı. Fazlaya kaçmazsak sorun yok herşey gibi😊
Sayalcan Denizbozok ben kurusunu tüketiyorum. 100 gr almıştım. 20 adet tükettim her gün bugün 5. Gün ve hala bitmedi. 😊