Aysexx45 Ya kızlar ben çok heycanlıyım ilk bebeğim ilk heyecanım napacağımı bilemiyorum sizler nasılsınız bakalım
Hly_94 Aysexx45 siz bide beni dusunun 8 yil sonra gelen ilk mucizem 🤗 icim icime sigmiyo artik sayili gunlerimiz kaldi bu gunler hayirlisiyla bi gecsede kavussam mucizeme😊
NazifeGrsrn 19+2 deyiz biz de kızımla ve cok heyecanliyim 1 2 gündür ufak ufak bir şeyler de hissetmeye basladim ve daha da heyecanlandim😊😇
Ayce09 Bende varımm 🤰🏻 17+3 üz 😁 cinsiyetimiz net belli değil malesef 😞 belli olsa bişeyler alsam diyorum ama detaylı ultrasonu bekliyorum bakalım benimde ilk bebegim ve heycan stres karışık duygular yaşıyorum inşallah Annelik duygusunu Hakkıyla yerine getirebiliriz 🙏🏾 Sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza 🙏🏾
Mhtp41 Benimde ilk bebeğim olacak kısmetse 17+1 im bugün itibariyle cinsiyetimiz kız pek birşey hissetmiyorum aslinda bir kaç kıpırtı haricinde simdilik
Bsraylmz Benim de ilk gebeliğim iki prensesim olcak ocakta tabi erken olmazsa 🥰 21 haftalığız çok heyecanlıyım bi kaç bişey aldık ama daha tam olarak alışverişe başlamadık
Zade Aysexx45 :) Ben ne hissedeceğimi bilemiyorum çoğu zaman .. korku var acaba yetebilir miyim diye aynı zamanda heyecan ve sevinç tabi ki :) Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah :) Bizde 21+1 iz tahmini Doğum da 6 Ocak ☺️ Bakalım bi sürpriz yapmazsa tabi bizim ufaklık 🤷🏼♀️
alparas Ben de ikinci oğlumu kucağıma alacağım.Uzun bir ara verdiğim için korkuyorum,endişeliyim doğum için..19 hafta olduk biz de :)
230817gul İlk bebegim.benim de oglusumuzu heycanla bekliyoruz..Allah hepimizin kucagina saglikla.almayi nasip etsin insallah
Sema12 Aysexx45 benmd kizim olcak INSALLAAAHHH 20.haftaya grdm , ama bird 2 bucuk yasnda oglum war erkn yasta ard arda olsn istedik hayrlisi artk 😂😂
gozdeteacher Aysexx45 21+4üz, erkenci olmazsak 3 ocak doğum kısmetse 🍀 Heyecan, korku, panik, mutluluk hepsi bir arada ilk bebiş olunca ❤️
Yagmur_9458 Aysexx45 Bizimde ya ocagın 1i yada 30 aralık ilk bebis kızımız olcak insallah cok fazla heycan var nasl dogum yapcm nasl alscm buyütcem yetebilecek miyim kafamda deli sorular yavas yavas alısverislerine basladk aldıkca daha cok heycanlanyrum rabbim hepimizin kucagina saglikla almamizi nasip etsin evlatlarimizi 😍😊
Melis_kaan_efe Birer yıl arayla nerdeyse ikinci oğlumu bekliyoruz 17 Ocak diyorlar ama mecburi sezaryan olucağım için 10 ocağa kadar gelir gibi geliyor bana ☺️❤️