Hurit bence güzel bende 5 ay önce bir düşüğüm oldu cok üzülmüştüm cok istemiştim bebeğimi gecen berat gecesinde Rabbime yalvardım bır erkek evlat verirsen adını berat koycam demiştim yanlış anlaşılmasın cınsıyet ayrımı asla yapmam hatta kızım olsun daha cok isterim ama berat erkek ismi diye o şekilde dua ettim su an 9 haftalık hamıleyım daha bellı degıl cınsıyet ama erkek olursa adını berat aydın koycam aydın da kayınbabamın ismi ayrıca bebeğimin dogum da berat gecesine geliyor tahmini inşallah 🙂