335647 canım ablam yüksek tansiyon sonucu 36+6 da doğum yaptı 3300 gr doğdu hastane çıkış günü 3100grdı yeğenim bir sıkıntı olmadı her bebek 3000 gr olucak diye birley yok görümcemin bir çocuğu 38haftada 2500 doğmuş diğeri 37 haftada 2700 gr doğmuş ve solunumdan 5 gün yoğun bakımda kalmış inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🤲🏻