Elifdddd benim 32. Haftamda normalin sınırına gelmiş dedi başka doktora gittim o da endişelenecek bir şey yok dedi bence mutlaka başka doktorunda görüşünü almalısın bir de kan sulandırıcıyı pıhtılaşma için kullanmıyorum bebeğime kan akışı rahat olsun diye kullanıyorum bu da sıvıyı arttırıyormuş hareketleri konusunda bence de endişelenme hiçbir bebeğin bir günü bir gününü tutmaz heleki son aylara doğru o belli olmaz sen moralini iyi tut bebeğinin senin moraline ihtiyacı var 😊