Ozlemhuslu merhabalar 🤗 bende aynı ilacı kullanıyorum ve bende de aynı şikayet var. Bazı günler ilacı direk çıkardığım oldu. Sabah aç karnına içmem gerektiği için içip ardından bir şeyler atıştırıyordum hemen. Ama sağlık ocağındaki ebeye sordum o da öğlen meyve saatinden önce de içebileceğimi bildirdi böyle deneyebilirsiniz 😊 sevgiler 🥰