Hikmethanim_07 canım nişan illa kanlı olucak diye birşey yok herkeste farklı benim oğlumda ilk sarı yoğun kıvamı koyu avuç içi kadar bir akıntı gelmişti 3 gün sonra suyum geldi öyle gittim şimdi 32 haftamdayım cuma günü nişanım geldi bugün kontrolüm vardı yumuşamam başlamış iğne ve istirahat verdi nişan olabilir ama doktora gitmeni gerektirmez sancın kanaman ve suyun gelirse bebeğin hareketi sıkıntışıysa o zaman mutlaka doktoruna başvurmalısın