Esesen hafif diyelim öyle sarkık diyecek kadar değil hafif göbekli hiç Doğum yapmamış arkadaşlarımların ki kadar göbek vardı ikinci çocuğu düşündüğüm için ona da aldırış etmedim açıkcası şimdi Doğumdan sonra hem korse kullanmayı hem de spor yapmayı düşünüyorum