Kevsergizem ilk düşük ile ilgili kanama vs olunca 2 gün çok kötüydüm sonra beta hcg artmadı sağlıksız dediler. Ardından dedim ki bu zamana kadar hep taktım üzüldüm bu sefer umursamadan dinleneyim bu konuyu hiç düşünmeden zaman geçireyim dedim sanki herşey toz pembeymiş gibi. 2 gün sonra değerlerim arttı iyiye gidiyor çok şükür. Aende güzel düşün güzel olsun. Tek doktora bağlı kalma başka doktorada mutlaka git. Ve içinde bebişe olan inancını yitirme hiç