seymaozkan canım ilk doğumumda hiç sorun yaşamamıştım taki doğum sonrası muayene olana kadar normal doğurmakta birşey yok hiç korkma o muayenedeki gibi birşey değil şimdi 2.ye gebeyim ve alt muayenelerim hala sıkıntılı oluyor ama doktorum ilki normalse ikinci daha kolay olur diyor hiç sıkıntı yapmıyor biz orda insanlara güvenemediğimiz için rahat olamayıp kasıyoruz doğumla muayene çok farklı bence