polyanne 280 günlük serüvenimiz nihayet mutlu sona kavuştu. 19.08de 40+1 olarak hala doğurmayı bekliyordum. 18.09da gece ufak ufak sancılarım başladı ama düzensizdi adet sancısı şeklindeydi ve suyum sızıntı yapıyordu. 19.08de sabah 9.30da gittim doktora nst de sancı çıkmadı ama 2 cm açılmam vardı eve geldim. O akşam 8den sonra sancılarım sıklaşmaya ve daha siddetli olmaya başladı 22.30da tekrar gittim acile bu kez sancılar yüksekti ama açılma hala 2 cm di. Eve gelip bekledim yine gece 12 olduğunda iyice sıklaştı 10 dk bir sancı geliyodu evin içinde gezindim sıcak duşa girdim ama sancılar giderek sıklaştı gece 2de 3 dk ya düştü tekrar gittim acile sancılar yüksek ama açılma 2.5 olmuş hastanede çocuk dr olmadığı için merkez hastanesine sevk ettiler. Ambulansta giderken daha da şiddetlendi yatamaz oturamaz vaziyette hastaneye kadar gittim. Hemen sancı odasına aldılar açılma 3 cm bütün gece sancı çektim ağladım bağırdım gelip gidip kontrol ediyolar ama açılmam ilerlemiyor. Sezaryene alın diye yalvardım ama yok normal diye diretiyorlar. En son sabah 8de açılmam tam oldu hemen dogumhaneye aldılar. Bu sefer ıkınma sorunuyla uğraştık bir türlü ebenin istediği gibi ıkınamadım yine ağladım bağırdım sezaryen diye yalvardım ama imkansız tabi neyse ki başardım çok zor da olsa saat 09.50de meleğimi kucağıma verdiler o an bütün acım sızım dindi. Şimdi 6 günlük olduk bile. Allah hepinize hayırlı doğum nasip etsin yavrularınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.