Medi53 ben 16 haftada kasilam oluyordu doktora gittim oda ulrasonla bakti bebegin esi asagida dedi ama yukari cokar dedi iliski yasak evde yatip dinlencen dedi 34 haftaya geldim hic cikmadi kanamam oldu hemen acile geldim üniversiteye sevk ettiler beni perintoloji uzmani gerekiyormus dedigin gibi normal takipleri özelde yapiyordum simdi kanama olumca üniye sevk oldum iste simdi bi haftadir hastanede yatiyorum doguma kadar da burdayim bi kanama daha olurda hemen sezeryan yapcaz dedi doktor yarin mr cekilecek yapisiklik var mi diye bakilacak iste hic kanamam olmamisti ilk ke