ece-y Arkadaşlar herkese selam, gebeliğin kaçıncı haftasındasınız? Ve sütünüz geldi mi? Ya da ne zaman geliyor? Ben 36+4’deyim. Göğüslerim bile hamilelikte hiç ama hiç büyümedi. Bu süt nasıl oluşacak endişeliyim. Sizlerin bir fikri, bilgisi var mı?
Rbs111 ece-y benim sütüm 4. Ay geldi ama ona bağlı değil canım sütün çok olup olmaması .kuzenimin 3. Aydan geldi ama pek sütü olmadı içini rahat tutabilirsin
Mervesezentosun ece-y bende de gelmişti 27 hafta da sakın oynama rahimi tetiklersin Doğum anı gerçekleşir. Doktorum öyle demişti.
ece-y Rbs111 inşallah bilmiyorum artık doğuma 4 hafta kaldı neredeyse ama sanki hiç sütüm olmicak gibi geliyor. Ne güzel sevindim senin için maşallah. Sağlıkla bebeğini emzir 🙏🏼
Rbs111 ece-y canım dediğim gibi erken gelmesi çokta lüks birşey değil ♥️ İnşallah hepimizin sütü olur. Bu arada gelen sıvı da şeffaf yani beyaz bile değil. O damarları açan sıvıymış diye okudum. Asla üzülme boşuna üzülmüş olursun