Tubina benim de o haftalarda başladı 17. Haftadayım hala aynen var. Tamamen büyümeğe bağlı buldu doktorum. Zayıf olduğum için büyüdükçe kaslar çok ağrı yapabiliyormuş. Ama yine de ilk kontrolde doktorunuza sorun. Bende vajinama baskı ara ara sızı kasıkta yer değiştiren kramp ağrı hissediyorum. Magnezyum ve kalsiyum başladık artık o biraz iyi geldi