Esramese Sibl8 orda oturmuyorum ama sertte olsa suleyman bilgili bide yeni gelen bayan varmis saniriim iyi diyolrdi
gzmyndmrr Sibl8 tokatlıyım ama suan da tokatta oturmuyorum orda olan arkadaslarım devlet hastanesinden memnun değil üniversite hastanesi iyi diyorlar
__seyda Sibl8 canım ben özele gidiyorum zülal hanıma çok iyi herşeyi ayrıntılı söylüyor tabi özel olduğundan. İlk zaman süleyman barına gittim devlete iyi dediler diye ama gittiğim zaman memnun kalmadım herşeyi ayrıntılı söylemiyor
Zehra92 Sibl8 bende Medicalde Zülal hanıma, devlette Aslıhan hanıma gidiyorum ikisinden de memnunun canım
Ozgok01 Üniversite hastanesinde Zeki beye gidiyorum çok ilgi biraz kalabalık ama beklerim dersen ona gidebilirsin
Keklik28 Bende hatice hanıma gidiyorum üniversitede çok memnunum herşeyi ayrıntılı olarak anlatıp gösteriyo hiç bi soru işareti bırakmıyo tavsiye ederim