Buzii Hanımlar selam, bir kaç gündür içimde acaba bebeğimin kalbi mi durdu korkusu ile yaşıyorum. En son 8 haftalık gittiğim Dr randevusunda her şey güzeldi. Şuan 10+4 üm ama içimde böyle bir endişe var. Randevum 2 eylül de. Başından beri çok bir belirtim yoktu bu yüzden anlayamıyorum. Ama kaşık batmaları bel ağrıları falan devam ediyor. Bir gün iyiyim bir gün halksızım falan çok değişik İçimi rahatlatamıyorum böyle belli belirsiz yaşamak çok zor. Sizce hamileliğim devam ediyor mudur ? Bunu doktora gitmeden nasıl anlarım.
Elmasssss Buzii benim de en son randevum 24 temmuzdu o günden beri bende de aynı düşünceler oluşmuştu, ilk kez bugün gittim doktora her şey gayet güzel dedi ,eminim senin de iyidir gönlünü ferah tut
Deletedmom0043 Buzii ediyordur korkma bunları herkes yaşıyor. Hareketlerini hissedince bu endişelerin geçecek
Sirius92 Buzii bende de oluyor o evham halleri ve gebeligim riskli. Yine de her daim iyi düşünmek lazım ki bize sıkı sıkı tutunsunlar.
gh2019 Buzii bence kuruntu yapmayın pozitif düşünün. Bazı hamilelerde belirtiler fazla olmuyor ve bu bir şans bence.
Ikbalper Bence hepimiz yaşıyoruz bu korkuyu💕 Sağlıklı mı, şöyle böyle olur mu diye düşünmekten alamıyor insan kendini. Ama en hayırlısını Allah bilir. O yüzden içini ferah tut 🥰🤰🏼
Buzii Ikbalper evet Allahım ne derse o ama bu endişeyle de yaşamak çok zor :( nasıl atılan bu psikolojiyi bilmiyorum
edak Kabullenmek zor olsa da kadercilik ve Allah'a teslimiyet insanın içini en huzura erdiren duygu. Bu endişeleri karnında yavrusunu taşıyan her anne adayı az çok yaşıyodur. Şuan benim bebeğim de küçük, hareketlerini hissedemediğimizden emin olmak gibi bir şansımız yok malesef. Rahat olmaya, güzel şeyler düşünmeye çalışın ve bence naçizane görüşüm, rabbimiz ömür vermiş dünyada görecek gününü yazmışsa ne olursa olsun yavrularımızın bu dünyaya gözlerini açacağını bilin ♥️ Önüne geçemeyeceğiniz olumsuzluklar için tedirgin olarak kendinizi ve bebeğinizi üzmeyin, her şey olacağına varır rabbim cümlemize hayırlısını versin inşallah♥️
Buzii Sirius92 sanırım herkes de var. Şimdi internette araştırıyorum tüm duyguların kabardığı gibi endişenin de yükseldiğini okudum hormonlardan dolayı
Sirius92 Buzii bide hastanede öyle korkutuldum ki hemsireler tarafından o psikoloji zaten ustume yapıştı. Buralarda falan konuşarak kendimi rahatlatmaya çalışıyorum.
CerenAkbulut Buzii bazı aile hekimliğinde kalp atışına ufak bir cihazla bakılıyor, bi gitseniz içiniz rahatlar? Bende öyleydim ilk zamanlarda. Kaç kere en yakındaki kadın doğumcuya gittim sırf birşey oldu mu diye bakmak için.