mucizeninannesi35 Merhaba kızlar biz bugün cinsiyetimizi öğrendik prensesimiz olacak kız bebek için isim önerir misiniz acaba 🤔❣️
istkizannesi mucizeninannesi35 kızımın adı Eylül, çok beğenerek koyduk. Eylül olmasa ne koyardım,Zeynep Ela 😊