Turna20 Selam arkadaşlar, oksapar iğnenizi buz dolabında mı saklıyorsunuz yoksa oda sıcaklığımda mı tutuyorsunuz? Benim çantamda kalmış bir tane sıcağa maruz kalmış. Acaba iğne bozulmuşmudur?
Mhnds2357 Turna20 ben oda sıcaklığında tutuyorum dolapta tutmaya gerek yok diye biliyorum 8aydır kullanıyorum bişey olmadı çok şükür
Burcuaec Turna20 oda sıcaklığında tutulması gerekiyor. ÇantanıZda yüksek ısıya maruz kaldıysa kullanmasanız daha iyi riske atmayın.