Ceydanella 29 haftalığım artık kıyafetlerini yıkayıp çantayı hazırlamam ve odasınj ayarlamam gerekiyor mu kızlar ? Ne zaman başlanmalı ???
Duygunurayyavuz Ceydanella Merhaba ben 31 i bitiricem haftaya başlıcam oda için ama kıyafetleri cok o ceren yıkayıp ütüledim😊
2354 Ceydanella canım ben 30+4 tym ama hala kıyafetlerini bile tamamlamadım çok az aldım biraz erken gibi nacizane fikrim biraz daha bekle istersen 😊 daha temiz olurlar
Aynur56 Bende 30 haftalıgim başlamam gerektiğini düşünüyorum ne olur ne olmaz diyerek hazırlayalım bence hazırda kalsın kime ne zararı olacak ki son haftalarda hiç yapamayız bence çünkü suan bile çok zorlanıyorum iş güç yapmakta
beyazguvercinim33 Ceydanella aynı haftadayız bende Ekim başı yapmayı planlıyorum önce eşimle halıları gönderip perdeleri yıkayıp dip köşe temizlik yapıp öyle bebeğe geçicem inşallah ev temizlenmeden toz kalkıp emeğim heba olacak Allah sağlık versin inşallah
BernA11 Ceydanella bende 35 haftalığım odası herseyı hazır kıyafetleri yıkandı ütülendi daha hastane çantamı hazırlamadım ama☺️