belinay13
Canım bende mart ayında bildiğim bütün gebelik belirtileri vardı.bulantı,kusma ,halsizlik.
Göğüs ağrısı,kasik batmasi vs.sonuc hamile degilim.ustuluk basima birsuru test tahlil başka uzman dr.farklı bölümler.erken menopoz şüphesi ve tup bebekle bile anne olamayisim tescillendi.ama Allah çok büyük canım yeterki O ol dedimi onu durdurmaya kimsenin gucu yetmez.temmuzda gebeydim ve minik mucizem oradaydi.gercek gebeligimde hic bir belirti olmadan sadece beta hcg den ogrendik...cok dukur halende oyle devam ediyoruz.dilerim tez vakitte her anne adayı mucizesiyle kavuşur inşallah aminnn.