Kuzeyarelin_annesi aslinda bu bebegin dogum kilosuna boyunada bagli biraz mesela benim bebegim 3650 gr 53 cm olarak görünüyordu ultrasonda 3000 gr 49 cm doğdu 35 günlüğüz ama hastane çıkışlarını giydirsem olur yani tabii yaz olduğu için biz sadece iç zibinla kalıyoruz zibinlari bol al 3 tane yeni doğan ve 3 4 tane 0 3 ay olsa yeterli seni idare eder 40ın çıkana kadar sonra bebegin buyumesine gore alırsın mesela bol bol iç zibin alabilirsin onlar çok kullanılıyor bazen kaka oluyor bazen terliyor bu yüzden sık değiştiriliyor