Deriko Lyrac marka kullandım jel şeklinde; beğenmedim. Bio oil sıcak havada isilik yaptı. Bi dönem çok kaşıntım oldu E45 itchy relief diye bi krem tavsiye etti eczane (İngilteredeyim) Önce küçük boy aldım. Sonra 500ml aldım şuan 3 de biri bitti. 1 kere Duştan sonra olmak üzere 2 kere kullanıyorum.
Benim erken dönemde sütüm geldi göğsüm büyürken de çatladı. Malesef erken dönemde olduğu için önünü alamadım.
Nemli tutun da ister badem ister saf zeytinyağı yada Hindistan cevizi yağı kullanın yeterki nemli kalsın.