Busree Ben hsg çektirdim Ümraniye Çakmak Erdem hastanesinde.Tek başıma cahil cesaretiyle gittim çektirdim 😅 çünkü çoğu postlarda çok kolay hiç ağrı olmuyor onlar eski cihazlardan kaynaklıymış falan diyince bende kendime çok güvendim yeterki bebeğimiz olsun bu uğurda herşeye katlanırım diye çektirdim çok ağrılıydı.Hiç adet ağrısı gibi falan değildi bildiğin doğum yapıyorum sandım.Hemşire kızın elini tuttum sıktım bildiğim duaları okudum 😂 sonrasında iki üç gün kanamamda oldu.Bana göre çok zordu ama hemşire kız Çok iyi dayandın burada herkes ağlıyor kıyameti koparıyor falan dedi.Düşündüm Belki de buranın cihazı eski ondan bu kadar acı duydum ve herkes ondan ağlayacak kadar acı çekiyor dedim.Ama gerçekten çok kısa sürüyor 2 dk falan sürdü uzun sürse dayanamazdım.O yüzden risk alma anestezili yaptır yada İstan bulduysan Avrupa yakasında Cevat Bayrak diye Bir radyoloji uzmanı var ona giden herkes cihazdan ötürü hiç ağrı olmadığını yazıyordu.benim eşimde bende erkek doktor tercih etmediğimiz için orda yaptırmadım.Benim tecrübelerim Bunlar canım yinede herkezin ağrı eşiği ve kullanılan cihazı yapan kişisi farklıdır ona göre karar ver.