Kumru82 evlenmeden önce ilaç tedavisi ni bıraktığım için tedavisiz hamile kalmamam gerektiğini söylediler. Hamileyken ilaç daha çok almak zorunda kaldım en azından ayakta durabilmem icin. Kan sulandırıcı iğneler insülin tansiyon ilaçları, deltacortil metatraksat plaquanil gibi ilaçları alıyordum dozu yüksek ti ve çok riskli bir gebelik geçirdim, doğumda aşırı kan kaybım ve tansiyon yüksekliğinden iki gün yoğun bakımda yattım ama ondan sonra iyi oldum elhamdülillah, çocuğum da gayet sağlıklı oldu, şimdi bunun için gidip geliyorum ama sadece deltacortil 5 mg ve plaquanil kullanıyorum çok şükür, ikimizde iyiyiz elhamdülillah, ayrıca sezeryan yasak dedi doktorum normal doğum yaptırdılar, Allah nasip ederse bunda da normal olur inşallah