hndgkct canım seni üzmek istemem ama bu mümkün değil. Daha yeni doktoruma genel kontrole gittim ben orada adetin hemen sonrası veya öncesi daha verimliymiş gebe kalmak icin doğru mu diye sordum hayır bu bilgi yanlış yumurtalar ayın ortasında bizim işimize yarayacak kıvamda olur dedi. Yani bilemem gene ama benim öğrendiğim bilgi bu. Gerekli günlerini değerlendir ondan sonra böyle düşün çünkü eğer birşey çıkmazsa çok büyük hayal kırıklığı yaşayabilirsin kuzum o yüzden diyorum. İnsallah hamile kalırsın 🌺