Feyzaselh ya gerçekten mi 😊sağlıkla büyüsün bebeğiniz inş.bilgi almaya ihtiyacım var gerçekten 🙃ben çiğliye gidiyordum ilk kzımdada oraya gitmiştim ama şuan inanılmaz uzak geliyo evime yakın diye avrupa tıpta kont devam ediyorm 28 haftalık hamileyim şuan gidiyorm oraya kont ama hiç doğumhane gibi gelmiyo bana 😀yapan birinden bişeyler duymaya ihtiyacım var😀