Seda95
Kızlar dün eşimle tartıştık hareketlerini çok az hissettim bugün sabahtan öğlene hiç hissedemedim birde agrı vardı belim de bende geldim korktum acile tansiyon yüksek çıktı nts de zorla buldular hareketleri falan açlık şeker de 98 yüksek dediler yatış verdiler akciğer geliştirici iğne vurdular ne olur ne olmaz diye imza attırdılar çocuk doğarsa yenidoğan da yer yok ambulansa başka hastaneye sevk için eşime de bana da böyle olupta yatan oldu mu aranızda