Yasemin-24 Kızlar tahminen 3 haftalık hamileyim ultrason da çok az belli oldu kesem doktor çok küçük dedi ama sizce de beta hcg değerim fazla çıkmamış mı ilk gebeliğim bilgisi olan yazarsa sevinirimm🙂
Merve43 Yasemin-24 Canm tahminen diye birşey yok son adet tarihin üzerinden kac hafta geçtiyse o kadarliksin ona gore hesapla bakalım betahcg değişkendir yüksek de düşük de olabikir
Aleyna12 Benim yine 3 haftalık filan 5540 tı tek gebelikti ama maalesef kürtajla sonlandı gelişimi durduğu için ama doktorlar bana o değerin normal olduğunu söylemişlerdi..
Muallimehanim Yasemin-24 Ben de gebeliğimi 4 haftalıkken öğrenmiştim ve değerim 4.815 di. Ama ikiz değil :) Doktorum bu durumun vücutla alakalı olduğunu söylemişti. Hormonun salgılanmasından dolayı yani