Nur24can canım merhaba bende 21 haftalık hamileyim ve devamlı bendede enfeksiyon cıkıyo ve artık o kadar cok yükselmişki kanıma karısmıs ilaçda yazdı ama ilaçlar bi yere kadar dedi bebegin bagısıklık sistemini etkiler fazla ilaç içmen dedi ve doktorum bana yaban mersinini önerdi onu kaynatıp suyunu içiceksin bende içiyorum suan cok sükür düzelmeye basladı ve bol bol su içmen gerekiyo iç çamasırlarını kesinlikle ayrı yıka ve ütü yapmadan giyme bunlara dikkat edersen bol bolda su içersen zamanla geçer canım merak etme 🙏