Alimm Mrh benim doğumum hazırlanın 20 gibi bebek için nasıl koyafetler almam lazım ilk hamileliğim kararsızım kafam çok karışık.
SibelC Çevremden ve burdan edindiğim bilgilere göre ilk doğduğu zamanlar en azından kırkı çıkana kadar uzun kollu ama ince tulumlar Alman daha iyi olacaktır canım ☺
SinemErylmaz Bende haziran 22 doğum allah nasip ederse 4 takım yeni doğan aldım uzun kol sonrasında kısa kol zıbınlar falan giydiriliyormuş 😃 bende bilmiyordum öğrendim