Mavis89
Merhaba arkadaşlar, şu an 18+2 hamileyim başından beri çok rahat gidiyordu ancak 5 6 gündür aşırı karın ağrım var ayakta oturarak yatarak hiçbir şekilde hafiflemiyor, doktorum herşeye baktı, büyüme ağrısı dedi ama bu kadar şiddetli büyüme ağrısı yaşayan var mı😞 nasıl hafifletebilirim tavsiyelerinize açığım 😞