Yawrum Bayanlar ben 20 haftalik hamileyim Şeker yuklemesi yapılmadı bana vede şeker yüklemesi ne demek oluyor ne işi yariyor hic bi bilgim yok ve şevremden duyduklarıma göre şeker yüklemesi bebeğe zararliymis benim ilk hamileligim bu da pek bsy bilmiyorm bana yardımcı olurmusunz rica etsem
Ayse_Gul Yawrum benim doktorumda yaptırmadı canım sadece sağlık ocağında tokluk kan şekerime baktılar kahvaltımı yaptım ölçtürdüm 140’ı geçmezse sıkıntı yok denildi 118 çıktı. Normal izlenimde kan verirkende açlık şekerime baktılar oda 71 çıktı. 🤗
DemetDigesu Yawrum seker yuklemesı asla bebege zarar vermez 24 haftada yaptırdım ıyı kı yaptırmısım aclık tokluk sekerı olcmekten gızlı seker anlasılmaz gebelıkte dıabet bebek ölümüne kadar goturur yaptırmak degıl yaptırmamak ölümcül
Seda95 Yawrum bende annem yaptırma dedi özel doktorum ve devlet taptırmak zorundasın kilon var ve ailede de var diyorsun dedi şuan tansiyon ve şekerden hastanede yatıyorum birşey çıkmamıştı sonuçta oysaki annemde yaptırdın bak çıktı yaptırma dedim dedi ama ben yinede yaptırdım
Ayse_Gul DemetDigesu bu kadar açık ölümcüllü kelimeler kullanmasanız çok iyi olur çünkü buradaki herkes hamile🤗 Doktor zaten muayene edip yaptırmamızı öneriyor herşeyin normalse çocuğun gelişimi vs kimi doktor yaptırmıyor mesela bebeğin kilosu normalinden fazlaysa doktorlar genellikle yaptırmayı öneriyor
Yawrum DemetDigesu herkez dyor bebegin sakat olur diyorlar tehlikeli dyorlar bnde ilk olduğu icn hic bsy bilmiyorum
DemetDigesu sevdicek evet canım zorunlu herkese yapıyorlar.. Benım sekerın tutamını ıcmemem lazım kanser oldugum ıcın ama evladım ıcın hıc dusunmedım
DemetDigesu Ayse_Gul ben demıyorum ki tıp boyle soyluyor 🤗 Gebelıkte dıyabet tehlıkelı bırsey yaptırmazsınız sızde bırsey olmayabılır onda bende baskasında olabılır.. Yurt dısında yasıyorum burda herkese zorunlu yaptırılıyor yaptırmazsanızda tutanak tutuluyor bırsey olursa yasal işlem baslatılıyor onemlı bır konu Bebegı sakat bırakır dedıler dedı arkadas ona ıstınaden dedım asıl korkutma budur
DemetDigesu Yawrum o soyleyenler kör cahil oyle bırsey yok bınlerce kısı yaptırıyor doktor bu tehlıkeyı goze alır mı? 23-24 haftada
Yawrum Bide bayanlar bnm ayaklarim altı ve vücut isim cok yuksek kk yanıyorum bde kalp atışım cok yuksek ya normelmi szce
Nagihann23 Bende bugün yaptırdım 50 mg içtim tatlı bi su, 1 saat sonra kan aldılar. Yarın sonucumu öğrenicem doktordan. Önlem amaçlı yaptırdım ben.
ikos_defne_27 Benim tansiyonum çok düşüyordu sabahları ben o yüzden tedirgin oldum hastaneye gitmedim normalde zaten glikoz değerlerim normaldi ben de eczacı arkadaşıma rica ettim şeker ölçme aletiyle sabah gittiğimde açlık şekerimi ölçtü sonra glikozu içtim ki o kadar abartılacak bişey değil elmalı gazoz gibi bişey. 1 saat sonra tekrar ölçüm yaptık ve normal çıktı çok şükür. Eğer değer yüksek çıksa doktora gidecektim böyle içim rahatladı hem de hastanelerde de perişanlık çekmedim.
Yawrum Galiba genellikle kilolu ve ailesimde şeker olam birime yapıyormuşlar galiba ćogunlukla.deyilmi