Mirayemir 33+4 uz bizde ekim ilk haftasi gorunuyo gununuzun dolmasi ama ben eylulun sonuna dogru gelsin istiyorum😅 Feyzaselh
Desent Bizim de şafak 48 ve karnım hep sert kasılmam çok erken doğum riskim zaten 23 haftadan beri var. Umarım hepimiz sağsalim alırız bebeklerimizi 🥰
Csrr NaileK yaa 😔hayrlisiyla rabbim sag salim kavuştursun insallah bizde 31 hafta olduk 12 mm -16mm arasi gdip geliyor uzunluk insallah bi 4-5 hafta daha dayanir hayrlisiyla