neslihansalgn normal Doğum yaptım ama benim tecrübem kötüydü bebeğim ölü olarak 30. Haftada doğdu. Şimdi allah nasip ederse 2. Hamileyim 36+6 dayım ben yine normal Doğum istiyorum çünkü sezaryen bana göre bir müdehale şekli ve herşey yolundaysa yapılmamalı. Doğumun normal şekli zaten yüzyıllardır normal Doğum