Eesrayldrm Bugun bebisimizi gorduk ve kalp atisida var dedi dr 1 hafta sonra tekrar gidicem buyumsesine bakicak ve tahlilerimi yaptiricam.Esim 1 doktora daha gidelim diyor baska dr gitmektede fayda var dedi siz neler yapıyorsunuz 🤔daha once 5 +1 günlük dusuk yaptim dr endiselenme hepsi dusucek diye bisey yol hersey yolunda dedi ama yine evham yapıyorum
beyazguvercinim33 Eesrayldrm bebeği ultrasona maruz bırakmamak gerek herşey normal demiş doktor emin değilseniz başka iyibir hekim bulup kontrolleri ona yaptırıp takipte kalın derim
Kevsergizem Eesrayldrm rabbim en başta hayırlısını versin iki kere düşük yapıp hamile kalan biri olarak korku ve endişeni çok iyi anlıyorum ama sakin ol yani dene banada aynı şeyi diyorlar ☺️ Bizim psklojimiz de etkiliyor bunu unutma allah hayırlısını versin 🙏🏻
dryttk Sen içini ferah ferah h tut hepsi aynı olacak diye bir şey yok doktoruna düşük yaptığını belirtseydin yeterliydi. Ama istersen gidin şimdi gitmezsiniz Allah korusun bir şey olur gitmedik ondan oldu denilir gidin içiniz rahat etsin