Hafize03 31. Haftama gelene kadar 5 hafta neredeyse çektim o ağrıyı inanılmaz kötü birşey yatınca batıyor oturunca batıyor. En son doktor randevusunda doktor hanım magnezyum tozu verdi ve içtim rahatladım. Magnezyum tozunu kesinlikle öneriyorum diz ve bel ağrılarına da iyi geldiğini söylemişti doktor.