dvran22 Tubalina birbirini düzenli takip etmeyen 2 sancı çıkmış canım ..60 Ve üzeri sancı kabul ediyorlarmis ama sancınin kaç olması değil sancının düzenli takip etmesi önemli😊
Humakusu Tubalina çok düşük canım ama bu haftalarda zaten normal bu kadar sancı çıkması benim 80 i gördüğü bile oldu 34. Haftada şuan 36+6 yım bekliyoruz bakalım
bett_012 Üstdeki çizgiler bebeğin kalp atışı alttakiker sana ait . Sancın olmasa dümdüz olurdu . 3 gün bende nts ye bağlandım sürekli benim çizgiler dümdüzdü canım . Ama yine de doktorun bilir
Tubalina bett_012 benim de geçen gittiğim de 20 lerdeydi şimdi 40 a çıkıp 60 ları gördüğü için merak ettim sağolun
cennet22 60 ın ustu sancı diye biliyorum sadece iki defa 60 ları gormus. gecen gun bnm kac defa 80 100 oldu sancın yok diyip gnderdiler
Tubalina dvran22 ben hissetmiyorum sancı falan doktor da bir şey söylemedi zaten 36 haftalığım henüz ☺️
Tubalina Humakusu benim 32. Haftada nst de sancı çıkmıştı ben yine hissetmiyordum haklısınız doğum yaklaştıkça hafif kasılmalar olması :)