Momof2child can gozle aybasidan kecsin .aybasiya yaxin hormonal deyisiklikler olur.yeni aybasiya yaxin test + da gosdere biler.en gozeli gozlemekdi sebrle.mende snein kimiydim
Mende butun elametler vardi amma.mende dozemmirdim 4 gun qabag deyrdimki test edim test edim.yoldaşm sebr ele deyirdi cxmasa pis olarsan deyirdi.sebr sebr sebr.uje dozmedim bir gun qbaag saat 16.00da elemisdim toxqarina.cok zeif cixmisdi.anama atmisdim sekilini denisdiki hamilelik var ama hardasa 3 heftelik falan olar.onun sabahisi adet gunym etdim.qan laxtasi kimi durmusdu biraz biruze verirdi.sora deidmki yoxe etmiyecem belke deyilem hec.pis olmuyum diye teselli etdim ozumu☺3 gun kecdi acqarina etdim.hec saniyede cekmedi cixdi😍2ci xet var idi.eynen seninki kimi.sendeyinden biraz tund idi amma.indi yatir yerinde😇acir agliyir😁Allah senede qismet etsin.sozum budurki sebr ele.tezdir hele test etmeyin.nd deyim belkede var ne bilmey olar.ama teki olsun.telesme gozle yalnis cixsa pis olarsan yoxsa.seni uzmek icin demirrm bacim ele dusunme.en gozeli Sebrdir gozlemekdir❤