Hafize_ benim de ilk 28 çıkmıştı sonra 7-18-48 çıktı ara ara kan veriyordum. Pskolojikmiş meğer doktor ilaca bile gerek duymadı. Herşey tetikler süt hormonunu dedi. Dar çamaşır stres uykusuzluk ve yenilen bazı şeyler dedi. En son kan verdiğimde 72ydi ve pskolojim alt üst olmustu meğer hamileymişim. Ara ara kan verin stres cok önemli ama. O donem hayatımı karartmıştım resmen ben kendi kendime yapmışım ama. Kendinizi strese sokmayın hiç.