Berfubasyigit
Gebelikte ay hesaplamasini nasil yapiyosunuz bayanlar ? Hafta olarak soylesek iyi ama bazilari kac aylik diye sorunca dusunmuyo degilim 😂
Mr1517
Seymasezer
Benmde 10 haftalık ben diyorum 3. Ayıma girdim karsımdakiler diyo 2 bucuk aylıksın
BuluttSecil
Gebelikte son adet tarihiyle hafta baz alınarak söylenir. Örneğin 32.haftanız bittiyse 8 aylık hamilesiniz ☺️
Deletedmom0071
Son adet tarihinin ilk gününü ilk gün olarak al mesela 3 mayısta adet gördün 3 eylülde 4 aylık olacak.
dryttk
kaç haftalıksan çarp 7 böl 30 sonuç çıktı😉
PinPera
Ayinizi bulmak icin kac gunluk hamileyseniz 30a boluyorsunuz. Ornegin 178:30=5 ay 28 gun. Haftalik hesabiyla ayliginizi bulamazsiniz. Cunku 1 ay 4 hafta ama 28 gun degil.