Benanneyim
Kızlar dün kanamam oldu baktım adet olmuş gibiydi yoğundu ama rengi koyu kahve gibiydi acile gittim kese kenarında kanama vardı progestan iğne verildi günde iki doz tek seferde. Kullanıyorum ama hala lekeli lekeli kanamam oluyor ama rengi yine kahverengi bi sorun olur mu ilaç yaramıyor yada düşük belirtisi mi? Kırmızı değil ama hiç direk koyu kahve