Balkizim61 31 haftada 1500 dü. Ama bunlari düsünürek takmayin. Fazla kilolu olmasi saglikli anlamina gelmiyio ki illa. Sadece bize normal dogumda zarar 🙈 Rabbim hepimizi sag saglim bebeklerimize kavusmayi nasip etsin❤
Denizim58 Merakımdan soruyorum kızlar gelişimi iyi mi kötü mü diye ama normal gibi görünüyor boyu ne kadar dı kızlar
Aliyahyaannesi 32 +2 de 1800 gr di. Boyunu sorma yi unuttum doktorum da söylemedi. Nereden hesapliyoruz bileniniz var mı usg kagidinda