MomK ben kıyafeti ve deterjanı kitikateden aldım. Şampuanı ve diğer bakım ürünlerini mustela aldım. Sana da öneririm. Kızım 1,5 yaşında onada mustela kullanıyorum çok memnunum. İlk kıyafet olduğu için kitikate aldım. Cildi tahriş olur falan pamuk olsun istedim. Şimdi de 33 haftadayım pek bi eksiğimiz kalmadı