Yenianne92 37+3te cati muayenesi oldum hic korkulacak bir sey degilmis 2cm acikligim varmis acaba dogumum ne zaman olur heyecanliyim
Ezgib Yenianne92 bende Cumartesi olacam o zaman 37 haftalik olacam normalde canim kıymetli değildir ama tedirgin oluyorum aslinda 16 yada 18. Haftama kadar hep alttan muayene oldum yinede tedirginlik var rabbim kolay doğum nasip etsin insallah hepimize
hevesyyy Yenianne92 ben de ilk defa haftaya olacağım da bir şey soracaktım ne giydiniz acaba muayeneye giderken elbise giymek daha mı mantıklı🙄
Yenianne92 Ezgib amin benim canim kiymetlidir normalde ama kasmadim kendimi rahat gecti sen de tedirgin olma nasil olsa olacak bu yapacak bir sey yok :)
Yenianne92 hevesyyy elbise giymek daha mantikli ben de elbise giydim sadece camasirimi cikardim bacaklarima ve gobegime de ortu orttuler psikolojik olarak rahat oluyor insan