Aleynaalper1 ben de 2016 Haziran ayında geçirmiştim canım. Çok şükür eylül gibi pıhtım eriyip kaybolmuştu. Ankara’da bir emekli doktora gitmiştim, GATA dan emekliydi. O bir tedaviden bahsetti. Islak yüksek sıcak tedavisi. Annem sıcak suyla havluyu ıslatıp sıkıyordu. Bacağıma sarıp bacağımı kat kat yastıkların üzerinde tutuyordum. Gün içerisinde belki 10 defa değiştiriyorduk o havluyu. Ve komadin de kullanıyodum.( ama sen kullanamazsın hamişsin) bu şekilde 1 hafta da yürüyebilir hale geldim hatta nişan bile yaptım 😊 şimdi ise 25 haftalık hamileyim. 7. Haftadan beri dvt öyküm olduğu için oksapar kullanıyorum ve ona güveniyorum inşallah bir daha yaşamam ve yaşamayız 🤲🏻