Ap300817 Merhaba hamișler 14 haftalık gebeyim tansiyon sorunum var ne yicem bilmiyorum gebelikde ne yenir bebeğe ne yarar tansiyon var diye birazda korku var 😏
Zade Ap300817 Bence bir diyetisyenle konuşmalısınız :) Örnmli bir konu beslenme hem sizin hemde bebeğini için