Yel_alpy benimde sizin gibi oldu 22haftada karnım beş dakikada bir sertleşti durdu doktora gittim nstde sancı çıktı yatmışım yapıldı sonra azaldı fakat halen istirahat ediyorum hafif ev işi dışında kalkmıyorum çünkü biraz ayakta olunca karnım taş gibi oluyor ama şimdiki kontrollerde nstde sancı çıkmıyor. Fakat karnım taş gibi oluyo sonra gevşiyor. Progestan fitil olarak günde bir kere kullanıyorum haftada bir proluton depo iğne yaptırıyorum. Günde iki defa magnezyum içiyorum ona rağmen tam düzelmedi şimdi 29+4 haftayım zorla hazırlık yapıom artık ne olur ne olmaz diye bol bol sıvı alın ama kasılmaları da önemseyin derim. Çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin inşallah