MinakAnne Tam tahıllar (kahverengi pirinç, arpa, darı) Et (kırmızı et, kümes hayvanları, balık) Yumurta ve süt ürünleri (süt, peynir), Baklagiller (fasulye, mercimek) Tohumlar ve fındık (ayçiçeği tohumu, badem) Koyu, yapraklı sebzeler (brokoli, ıspanak) Meyveler (narenciye, avokado, muz) Bunları tüketebilirsiniz
Bsraylmz MihmininAnnesi allah korusun. Ben kan hapı kullanıyorum kan değerlerim iyi çok şükür sadece b12 düşük işte
MihmininAnnesi Bsraylmz Allah korusun tabi. Benimde kan degerlerim iyi canim ama vitamin iste yerlerdeydi anca yeni yeni topladim. Dogumdan sonra sirf bu yuzden asiri zayifladim. Sende igneni kullanirsin insallah
Asliyildirim Bsraylmz yirmili haftaların başıydı ilk önce 5 tane hergün vuruldum. Sonra ayda bire döndük. Benim de b 12 yerlerde sürünüyodu doktor böyle olmaz dedi. Gerçekten de baya topladım kendimi sonra. Yorgunluk halsizlik çok vardı bende
NurGrlek Bsraylmz niye iğne istemediniz anlamadım? İlk gebeligimde benimde çok dusuktu Dr iğne yazdım 5 tane haftada 1 vuruluyordum düzene girmişti
Bebikom_ CiselSozen bende kullanıcam bu spreyden hamıle degılım oncesı kan tahlılı yaptırdım b12 eksık cıktı decavit verdi ama midemi bulandırıyor. Acaba sprey agızda boyle bir vitamin surubu hapı tadı bırakıyormu. Birde etkisi nasıl ?
CiselSozen Bebikom_ hayır böyle hafif şekerli gibi. Dil altına sıkıyorsunuz. Zaten en çabuk oradan emiliyor. Bu yüzden hızlıca değerler yğkseliyor. Kullanımı inanılmaz kolay ve hiç bir yan etkisi Yok